Bibliotekardag 2014 i Bremen, Tyskland

5 juni 2014 / Messer og udstillinger

Meget positiv feedback fra gæster, der fik inspiration til fornyelse af deres bibliotek

Schulz Speyer Bibliothekstechnik AG præsenterede flot biblioteksdesign på standen på Bibliotekarsdagsmessen i juni i Bremen. Det er ikke ord fra Schulz Speyer selv, men fra en arkitekt, der besøgte standen! Produktet Cocoon blev også nævnt i flere seminarer om moderne biblioteker.

Schulz Speyer fremviste deres berømte reolsystem Uniflex med nyt look i form af nye skabsmoduler og glidedørsfunktioner samt integrerede siddepladser og borde for tablets. Schulz Speyer præsenterede også et interaktivt bord i samarbejde med firmaet Solos.

Sidst men ikke mindst fik Schulz Speyer muligheden for at levere moderne møbler som f.eks. Cocoon til temaområdet “Zukunft Werkstatt” – et populært område med interaktion, spil og meget mere.