Designproces

Vores afprøvede og pålidelige tilgang

Vores strømlinede processer gør os i stand til at omdanne kreative idéer til konkrete produkter og koncepter samt projektplaner til unikke løsninger. Alt sammen selvfølgelig leveret og installeret inden for tidsplanen og ud fra aftalte specifikationer.

Gennem en 6-trins designproces sørger vi for at designe og levere de bedste biblioteker – altid.

Vores strukturerede processer sikrer maksimal effekt og de bedste resultater, når det kommer til at indrette mangfoldige biblioteker med hver deres unikke stil, biblioteksmøbler og designtemaer.

Vores mål er at være en tæt samarbejdspartner og inspirationskilde i processen mod et nyt eller renoveret bibliotek.

Se eksempler på hvordan vores team arbejder med design, find ud af hvem vi er og hvordan vi kan inspirere dig ved at dele vores viden og netværk.

Vores designproces inden for biblioteksindretning

Projekteksempler

En veldefineret design- og indretningsproces hjælper med at sikre, at projektet bliver færdiggjort til tiden og holder sig inden for budgettet, at designet er funktionelt og æstetisk indbydende, samt at projektet bliver udført omhyggeligt og effektivt.

Rækkefølgen af faserne kan variere alt efter projektets behov.

Bliv inspireret af projekter hvor vi har anvendt vores designproces.

Skiptvet Bibliotek, Norge

Elementer som luft, lys og varme farver har været i fokus for at gøre kommunens nye mødested i Skiptvet så indbydende som muligt.

> Skiptvet Bibliotek

Verrières-Le-Buisson Bibliotek, Frankrig

Verrières-Le-Buisson kommune har samlet set sparet mere end en tredjedel på investeringen ved at anvende biblioteksmøbler, som kunne genanvendes.

> Verrières-Le-Buisson Bibliotek

Halsnæs Bibliotek, Danmark

Elemeter fra naturen (biofilt design) er blevet kombineret med sprogudvikling, læselyst, fordybelse og sansning.

> Halsnæs Bibliotek

ST Paul's Cray Bibliotek, Storbritannien

Biblioteket er blevet et lyst og luftigt rum, og bygningen er nu langt mere miljøvenlig med termoruder og energieffektive varme- og lysanlæg.

> ST Paul's Cray Bibliotek

Sint-Pieters-Leeuw Bibliotek, Belgien

Biblioteket er fordelt på tre etager i fredede lokaler i landlige omgivelser, som giver besøgende mulighed for at nyde et bredt udvalg af bøger og andre medier på mange hvile- og læseområder.

> Sint-Pieters-Leeuw Bibliotek

Wateringen Bibliotek, Holland

Det renoverede bibliotek i Wateringen har fået mere plads og bedre overblik og kan nu tage imod større grupper af mennesker, uden at de forstyrrer hinanden.

> Wateringen Bibliotek

Interesseret i at arbejde sammen med os?

I løbet af en projektcyklus og vores 6-trins designproces kommer du blandt andet i kontakt med vores salgskonsulenter, indretningsarkitekter, produktudviklere, kundeservicemedarbejdere og installationspartnere.

Vores professionelle team står klar til at gøre dine idéer til virkelighed.

> Kontakt os

Mere om os

Biblioteksindretning er en del af vores DNA. Vi brænder for at skabe inspirerende biblioteker, der opfylder individuelle krav inden for design og udvikling.

> Forretningsområder

Vi skaber biblioteker, der følger med tidens udvikling. Kontakt vores erfarne indretningsarkitekter, når du ønsker at modernisere dit bibliotek eller skabe et nyt.

> Mød vores team

Vi tilbyder rådgivning til vores kunder i forberedelsen af udbud og kan være en strategisk partner for biblioteker, arkitekter, designere og konsulenter.

> Udbudsrådgivning

Vi bestræber os løbende på at øge andelen af miljøcertificerede produkter, der indgår i vores biblioteksindretninger.

> Bæredygtighed