Carsten Lindkvist Madsen - Ny nordisk salgschef

10. marts / Firmanyheder

Vi glæder os over at kunne byde Carsten Lindkvist Madsen velkommen som vores nye salgschef i Danmark og Sverige

Carsten kommer fra en stilling som salgschef for DUBA B8 og Kinnarps og har stor erfaring i rådgivning og løsningssalg.

”Lammhults Biblioteksdesign er en stærk spiller indenfor biblioteksindretning og formår at levere innovative og funktionelle løsninger som understøtter det moderne biblioteks aktiviteter og målsætninger. Jeg tror på, at jeg med min erfaring og viden omkring indretning og løsninger til offentlige miljøer kan bidrage til virksomhedens fortsatte succes. Jeg ser desuden frem til at indgå i en international koncern, som arbejder med indretning og design over hele verden.”
Carsten Lindkvist Madsen

Carsten Lindkvist Madsen tiltrådte sin stilling pr. 1. marts 2015 og arbejder ud fra vore kontorer i Søborg, Danmark og Lund, Sverige.